četrtek, 2. julij 2015

42. tekaški trening

Vremenska napoved je super, meni pa tudi velik užitek tečt poleti pa še postavo sem si lepo preoblikovala in sem prav ponosna nase. Od začetka aprila sem shujšala za skoraj 4kg, trebuh je bistveno bolj raven, na nogah vidne mišice, zadnjica pa manjša in lepša :) 

Sedaj povprečno tečem 3-4x tedensko, skoraj zmeraj s sosedo, ki ima sicer družino, vendar se nekako uspeva prilagodit druga drugi, da opraviva skupni trening. Res je, da če tečem z njo, sem počasnejša, vendar je tudi to res, da včasih grem samo zaradi tega, ker sva se zmenili pa čeprav nimam volje.

Včerajšnji tek je bil normalen, čeprav skoraj minuto počasnejši. Mislim, da je krivo to, da nisem tekla prejšnji teden in se pozna, da so bile noge malo izmučene, je pa res, da sem imela tokrat povprečni srčni utrip nižji, torej imam še precej rezerve :)
Danes moram poiskati na Google maps progo, ki bo dolga 5km, da končno doseževa to magično točko in si zadava nov cilj, preteči 10km v enem kosu. Pa tudi razprodaje se bodo začele, mogoče si bom za nagrado kupila novo tekaško majico ali kratke hlače, ker v njih sedaj zgledam mnogo boljše kot sem, tudi celulita je manj kot ga je bilo :) pa čeprav naj bi tek povzročal celulit, če ste mogoče videli članek, ki kroži po FBju na to temo :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar