sobota, 11. julij 2015

48. tekaški trening + priprave na današnje žuranje :)

Ni v moji navadi, da tečem zaporedne dneve tudi zaradi problemov s kolenom, ki sem jih imela v preteklosti, toda včeraj se je že drugič v tem tednu to zgodilo. Soseda je želala, da greva teči in ker sem imela zvečer obveznosti, sva šle ob 18h. Sicer je bilo njej kaj kmalu žal, ker ne prenaša ravno najboljše vročine in kljub temu, da ni bilo tako zelo vroče, se ji je to poznano že na ravninski progi. Sama z vročino nimam težav in v zadnjih letih lažje prenašam toploto in visoke temperature kot zimo in nižje temperature :)

Zanimiv mi je bil občutek pri prvih dveh km, saj sem lažje tekla hitreje in čeprav je slišat čudno, se mi zdi kot da je četrtkov tek pripomogel k temu, da sem bila hitrejša. Pač v smislu, da sem takrat premaknila mejo višje in sedaj noge niso čutile takega napora :) malo čudno sem to sedaj napisala, ampak upam, da razumete, kaj mislim :D

Danes pa končno Pop design po dooolgem času :) ne vem zakaj, ampak Rudanov glas mi je noro dober in se mi kar naježi koža, ko ga slišim... res ful dober občutek :D
Pred žurom pa pre-party z Ultra Europe Live prenosom preko youtuba - komaj čakaam :) 
Še nekaj manj kot 7h in akcija... joj upam, da bom drugo leto šla poslušat v živo, ker to je noro, bila sem prvo leto in res nepozabno doživetje, norela, plesala, žurala, top vikend leta 2013 :)

Lep vikend! Jaz ga bom sigurno super preživela, upam, da tudi vi :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar