petek, 10. julij 2015

47. tekaški trening

Včeraj je naneslo tako, da sem šla sama tečt in zato sem se odločila, da bom tekla glede na srčni utrip. Včasih sem tekla med 165 - 172 utripov/minuto in pri tem tudi precej hitro napredovala, tako da sem se tega držala tudi včeraj. Že v začetku je bilo opazno, da nisem bila vajena teči pri tem utripu, vendar po prvem km je bil občutek že boljši, zdelo se mi je kot da letim in sem precej hitro prišla naokoli :)
Čas na podobni razdalji sem izboljšala za malo več kot 2 minuti, čeprav sem hotela odteči 4km, sem proti koncu poti srečala psa, tako da ni bilo druge kot se ustaviti. Mislim, da se bom v prihodnje kar držala tega, da bom poskušala 1x tedensko odtečt sama, pa čeprav krajšo razdaljo, da pridobim tudi na hitrosti, ne zgolj na vzdržljivosti. 
 
Letos najbrž ne bom šla nič na morje za več dni, zato pa poskušam si vsaj doma pričarat poletno vzdušje z poslušanjem poletnih pesmi :)

Lep vikend ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar