nedelja, 5. julij 2015

44. tekaški trening - 5km :)

Čeprav na začetku treninga ni kazalo na to, da bova odtekli 5km, ker ona ni bila ravno navdušena, se je med potjo to spremenilo in me je res pozitivno presenetla :) koončno sem pretekla 5km v enem kosu poleg tega pa ugotovila, da sem se zmotila in imam ob sebi bolj vztrajno in trmasto družbo kot sem si mislila. Najbrž je problem le v malo drugačnem tekaškem načinu teka in ji njej par sekund hoje da nove moči, meni pa odvzame.. ni variante, da bi se sredi hriba ustavila in potem začela spet teči, po mojem bi kar tam obstala, vsaj občutek je ponavadi tak, zato rajši znižam prestavo in grem bolj počasi :D
 
Progo sva odtekli v približno istem tempu kot prejšnjič, vendar pa pazim, da držim po ravnini višji tempo in posledično srčni utrip ter dam več od sebe kot sem prej, ko še nisem imela ure. Moj najboljši čas na 5km je okoli 27 minut, tako da moram trenutnega izboljšat za kar 8 minut, da pridem na podobno formo kot sem bila leta 2012. A vendarle je že to dosežek, da tako pridno tečem, saj 2013 in 2014 sem bolj malo tekla in le pakrat pretekla razdaljo 5km. Sedaj sem pa trdno odločena, da naredim korak dlje in končno pridem do dolžine polmaratona, če bo zdravje dalo tudi do maratona. Ta želja tli v meni že več kot 10 let in rada bi sebi dokazala, da zmorem!

Lepo nedeljo vam želim :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar