torek, 30. junij 2015

41. tekaški trening - preizkus Garmina ;)

Hej, hoj ;) kako smo? Čeprav trenutno ni vse v rožicah, moram reči, da se počutim relativno ok... najbrž sem že dovolj stara, da sem dojela, da ko nekaj ne gre, pač ne gre in da ko se ena vrata zaprejo, se druga odprejo. 


Vir: http://contractingbusiness.com/first-word/one-door-closes-another-one-opens
Kar je najpomembnejše je to, da ostajam zvesta sebi, se oziram na svoje čustva in ne kaj drugi rečejo in kako bi drugim najbolj ustrezalo. Da sem prišla do tega, sem kar nekaj časa potrebovala, ampak sedaj so marsikatere stvari bolj jasne in enostavne. Ne vem točno zakaj sem to napisala, ampak nekako sem čutila, da moram, čeprav najbrž nobenega ne zanima, kaj se z mano dogaja :D

Sedaj pa na moj kar 41 tekaški trening, ki sem ga po dooolgem času opravila z uro in moram reči, da je bil občutek res super, pa še ugotovila sem, da v tem času, ko sem tekla brez nje, sem se kar dobro orentirala glede na svoj srčni utrip. Vendar šele sedaj res vidim kje imam še rezerve, da se izboljšam in kje lahko dam več od sebe ter bo tako napredek še boljši.

Včeraj sem mislila odteči le kaka dva km, vendar me je soseda prepričala, da greva vsaj na srednjo progo, ki je cca 3.7km.   
Glede na to, da nisem tekla že skoraj 14 dni zaradi dopusta in nekaterih stvari, sem bila nad tekom kar presenečena. Opazila pa sem, da lahko s svojo kraško trmo daleč pridem, vendar le, če jo usmerim v prave stvari :) 

V prihodnje še ne vem, kako bom objavljala svoj napredek, vendar bom to dobro premislila, da ne bodo preveč monotone objave. Uživajte v poletju!

Ni komentarjev:

Objavite komentar