petek, 17. julij 2015

50. tekaški trening in vadba za trebušne mišice

Pa sem ga le dočakala... ja, 50 tekaški trening, ki sem ga tako čakala. Rezultat ni najboljši, saj sem cel dan letala po trgovinah, ker me je res izmučilo..
 
Tek ni bil nič posebnega, počasnejša kot ponavadi, sva pa s sosedo videli kar 3 kolesarje na tej poti, tako da zgleda, da je kar oblegana, sploh če povem, da živim v majhni vasici :)

Včeraj sem naredila še vadbo Brazil Butt Lift in sicer video za krepitev trebušnih mišic Tummy Tuck. Hitra verzija videa je spodaj, ko ga je izvajala Catherine St-Pierre
Z izjemo Plank verzij sem ga naredila brez večjih težav, je pa res, da danes čutim mišice, ampak ni tako kritično kot je bilo ponavadi :) Garmin je pokazal, da sem za omenjeno vadbo porabila 65kcal.

Toliko za danes! Uživajte ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar