nedelja, 25. januar 2015

Garmin me malo heca (32. - 36. dan)

Že nekaj dni me Garmin malo heca in zgleda, da se njegov čas izteka. Že res, da ga imam že več kot 4 leta, ampak vseeno upam, da ga bom nekako uspela popravit. Brat je rekel, da je najbrž šel akumulator baterije in bi ga bilo dobro zamenjat, saj ni velik strošek (nekaj manj kot 25$), če pa tudi potem ne bo delalo, je mogoče res čas, da ga zamenjam. Pač za današnjo tehnologijo človek ne more pričakovati, da bo kar delalo v nedogled.
Drugače sem pa prav pridna, ta teden sem šla kar 4x tečt po 3km, kar ni slabo. Tudi občutek je že precej boljši in tako tek postaja vedno bolj lahkotnejši in ne mučenje, tako da se že vidi napredek ;) načeloma sem vedno tekla vsak drugi dan, ampak tokrat sva se z mojo sotekačico zmenili, da bova šle tako v soboto kot nedeljo. Res je, da je bil danes občutek na začetku teka malo izmučujoč, ampak po prvemu kilometru mi je kar steklo. Kot lahko vidite, potrebujem za 3km cca 20 minut, tečem pa s precej enakomernim tempom ne glede na teren ali je spust ali vzpon. Ta teden imam namen it 4km v bolj počasnem tempu, vendar še ne vem, kako bom spombinirala, če mi ura ne bo delala. Najbrž si bom pobrala dol katero izmed aplikacij za tek, da bom videla, koliko sem pretekla in koliko časa sem potrebovala :)
Dvakrat sem šla hodit, od tega mi je mama enkrat delala družbo. Res mi je fino, ker je čedalje več časa svetlo in tudi, če ne pridem takoj po 15h iz dela, imam še skoraj 2h, da grem ven ;) pa tudi počasi počasi je že vidno na postavi, kljub temu, da kg nihajo med 61.5 - 62.5, vendar sem rekla, da se s tem trenutno ne bom ukvarjala, saj imam že tako dovolj drugih skrbi.
Vir: http://www.veselakuharica.com/238/jagodni-smoothie-z-banano/ 
Ker imam še vedno probleme glede pitja zadostne količine vode, sem sedaj vključila v prehrano še pitje domačih smutijev ;) uporabljam domače zmrznjene jagode, saj smo jih imeli poleti ogromno in smo tisto, kar nismo utegnili pojesti, dali v zmrzovalno skrinjo. Ponavadi dam cca 20-25dag jagod, eno banano in 1.5-2dc vode, kar pride ravno dovolj za eno pollitersko plastenko. Nosim si tudi v službo, tako da to spijem med celim delovnim časom, če si ga naredim doma, pa zraven toasta s sirom ali česa podobnega.
 
Moram rečt, da mi je gibanje postala že neka obveznost, v smislu, da moram it vsak dan ven, vsekakor pa to ni mučna obveznost, ker v tem vsaj večino časa uživam ;) lep preostanek vikenda vam želim!

sreda, 21. januar 2015

Prvi mesec je za mano ;) (25. - 31. dan)

Hej hej ;) prvi mesec je že za mano in zelo sem ponosna sama nase, da sem šla v tem času res vsak dan ven na zrak hodit ali tečt. Ta teden sem bila bolj nihajočega razpoloženja in sem zato kar 4 dni opravila svoj "trening" med službenim časom. 
Kot lahko vidite pri treh dejavnosti ni podatkov o srčnem utripu saj nisem imela s seboj ure in sem pogledala, koliko sem prehodila kar preko Google maps. Kalorije mi je avtomatsko izračunalo na svojem Garmin profilu. 
Dvakrat sem šla tečt 3km in naj povem, da te razdalje nisem pretekla že skoraj 5 mesecev, kar se zame sliši kar malo grozno, sploh ker imam tek precej rada. Res lansko leto ni bilo moje leto, ne glede gibanja, ne glede ostalih stvari, zato se bom potrudila, da bo leto 2015 res boljše ;) načeloma raje sama tečem, ker se mi ni potrebno prilagajati, tokrat pa mi je v nedeljo delala družbo sovaščanka, ki se mi je želela pridružiti. Najprej je bil namen preteči 2km, vendar sva se potem odločili, da bova podaljšali progo za dodatni km. Med tekom nisem nič spremljala srčnega utripa, zato je bil tudi povprečni utrip tako visok. Po teku sva se zmenili, da bova šli vsak vikend vsaj 1x tečt skupaj, čez čas mogoče še več ;) v preteklosti sem večinoma sama tekla, vendar začuda me tokrat niti ni motila družba, saj je precej tekmovalna in ne takoj obupa, ko je že malo utrujena. Če bova iz tega razvili prava skupna tekaška srečanja, se bo pa videlo itak sproti ;) včeraj sem šla tudi tečt in sem odtekla progo v približno istem tempu, s tem da sem pazila, da mi ni prevečkrat narasel srčni utrip nad 175. Načeloma tečem najraje med 70 - 85% srčnega utripa, kar je pri meni med cca 160 - 175.

Podatki iz mesečnega poročila:
Od tega sem šla 11x tečt:
  • skupno z ogrevanjem (hitra hoja) = 34.11km
  • skupni čas: 4h 47min 43 sek
  • skupno porabljene kalorije: 1932 kcal
  • 6x po 2km
  • 2x po 3km ali malo več
Najslabši čas na 2km: 16:07                                     Najslabši čas na 3km: 20:10
Najboljši čas na 2km:  12:39                                  Najboljši čas na 3km: 19:49

Z pitjem vode in nesladkanih pijač se trudim, vendar bom drugič o tem kaj več napisala, ker že tako sem bila malo dolga danes ;) lepo bodite!

torek, 13. januar 2015

Vztrajnost ali že navada? (17. - 24. dan)

Živijooo :) spet jaz in ne nisem obupala ali začela s čim novim, še vedno vztrajam, čeprav je zadnje dni bilo tako, da sem imela zelo pestro in sem se morala precej prilagodit, da mi je uspelo vsaj tistih 15 minut it na zrak. Jutri bo tudi precej pester dan, ampak najbrž bom kar med opravki naredila en daljši krog po mestu, da bom v kosu opravila svojo dnevno rekreacijo :)
Tokrat sem šla celo 3x tečt po 2km in sedaj se že pozna, da sem malček pridobila na kondiciji, saj 1km pretečem bolj lahkotno kot prej pa tudi čas na isti progi sem izboljšala za minuto. Dvakrat (6.1. in danes) sem šla na zrak kar med službenim časom in opravila malo dajši sprehod z vozičkom ter poskušala čimhitreje hoditi :) ostale dni sem pa hodila po vasi. Ker temperature niso ravno nizke, bom poskušala praktiricat tek 3x tedensko, a le če ne bo deževalo. Sedaj sem dobila še dodaten zagon, ker sem slišala od prijateljev, da sem se zredila odkar sem samska :/ sicer sem se že veliko prej, vendar me v tem času pač niso videli.. kar sem hotela povedati je to, da mi je to le dodatna motivacija, da napredujem in bom spet fit :) še nekaj slikc iz zadnjega tedna..
Tudi glede vode se malenkost izboljšuje stanje, čeprav še vedno ni tako kot mora in najbrž bom potrebovala kar nekaj časa, da bom spila dovolj tekočine.
 

Sem prav vesela, da sem si vzela čas in se spet malo oglasila ;) upam, da se bom v prihodnje prej kot v enem tednu ;) uživajte 100/h!

ponedeljek, 05. januar 2015

Dnevi tečejo, jaz pa še kar pridna :) (13.- 16. dan)

Hej hej ;) jaz še kar vztrajam, kljub temu, da sem bila te dni precej nejevoljna in utrujena, mi je uspelo it ven. Danes sem prav čakala odklop na svežem zraku in celo odtekla 2km, ker ni bilo pretiroma mrzlo. Začuda se kljub nizkim temperaturam v 14 dneh odkar sem na svežem zraku, nisem prehladila, čeprav je pa res, da se zjutraj zbudim malo slabotna ali z zamašenim nosom, ampak tekom 1-2 ure to mine.
V petek sem imela namen it tečt, ampak se mi je mama želela pridružit pri tem, zato sva raje izbrali hitro hojo po razgibanem terenu. Tudi včeraj sem hotela it tečt, ampak me je prijateljica poklicala, da bi prišla na babji čvek in zato sva šle kar skupaj na sprehod tukaj okoli. Vseeno sem naredila nekaj zase, kljub bolj počasnem tempu ;) no danes pa mi je le uspelo it tečt in sem odtekla 2km v času 14 min in 47 sekund. Ni slabo, ampak se vidi, da preden bom prišla v tekaško formo, bo še dolga ;) trenutno mi je le pomembno, da se držim tega, da sem dnevno na zraku in zaenkrat mi to super uspeva - poročilo je spodaj ;)
Je pa res, da so me tej prazniki uničli in sem precej jedla, tako da kljub rekreaciji se to nič ne pozna, razen na mojemu počutju. A tudi to se bo spremenilo :) vsake 2-3 tedne bom uvedla novo navado, ker jo bom tako lažje uvedla v svojo rutino. Vsaj tako pravijo, da rabiš 21 dni, da neko stvar osvojiš, če jo dnevno delaš. No, naslednja navada je pitje vode, ker mi je tako težko spit dovolj. Poleti še gre, ampak zdaj pozimi se pa moram silit, da spijem več 0.5l pa bi jo mogla vsaj 1.5l. Že res, da pijem nesladkane čaje, tako da tako izgubljen primerek spet nisem, a vseeno to ni to.. 
Vir: http://blog.lolofit.com/blog/posts/hydration-myths-we-ve-been-lied-to 
Toliko za tokrat ;) o ciljih še razmišljam... nočem biti preveč ambiciozna, ker to se pri meni ne obnese, a tudi če sem premalo ne .. zato je toliko večja težava dokočit ravno pravšnje, da me motivirajo, a ne zavirajo :)

četrtek, 01. januar 2015

Srečno 2015 (9. - 12. dan)

Novo leto je prišlo in s tem upanje, da bo sedaj lažje začeti na novo in spremenit slabe navade, čas je za postavljanje novih ciljev in izzivov za leto 2015. Tako kot sem letos praznovala silvestrovo, upam, da ga ne bom več, ampak žal počutje ni bilo pravo za kam it, lokacija pa domača postelja. No, vsaj na toplem sem bila :) 

Leto zopet je naokrog, saj vrti se kot začaran krog.
Ko na zadnjo noč odpadlo listje šelesti in nežni sneg se pod nogami drobi,
naj sreča zasije ti z vseh strani.
Sonce še naprej naj ti sije,
ljubezen v neskončnost te oblije.
Zatorej lahke korake ko ob polnoči stečeš naprej,
ne glej nazaj, pomisli na novi raj.
Srečo od sonca ujemi, zase jo nekaj zadrži,
preostalo pa med prijatelje in ljubljene vrzi.
(vir: http://smsverz.com/novoletni-verzi.html)
Vir: http://publicwallpapers.org/happy-new-year-wishes-sms-images-pictures-cards-2015.html 
Ta teden se je veliko govorilo in pisalo o tem, kako se bodo spustile nizko temperature in dva dni je bilo res hudičevo mrzlo, včeraj pa res res mrzlo. Pri nas - 5 stopinj v kombinaciji z močno burjo, da sem imela občutek, da je bilo še vsaj 10 stopinj manj. A to ni bilo dovolj, da sem izpustila svojo dnevno rekreacijo in se kljub mrazu odpravila ven. Oblekla sem se 3 hlače (zimsko spodnje perilo, tekaške hlače in trenirko), 2 dolgi majici (zimsko spodnje perilo in tekaška majica), bundo s kapuco, kapo, 2 rokavice (tekaške in navadne), šal ter buff (slovenske besede žal ne vem) in šla ven. Ja prekleto je bilo mrzlo, prav bril je mrzel zrak, zato sem bila toliko bolj ponosna nase, ker mi je uspelo it ven :) danes je bila prava harmonija na proti včeraj, prijetne 3 stopinje, ravno pravšnje za prvi tek v letu 2015 :)
Sneg se še vedno drži, vendar ga je z dneva v dan manj, ledeno ni več, tako da sem z izjemo ponedeljka lahko spet prakticirala hitro hojo. Če bodo stopinje nad 0, bom pa najbrž tudi poskusila 3x tedensko zamenjat hitro hojo s tekom. Danes sem odtekla 2km za katere sem potrebovala skoraj 16 minut. Na začetku precej težke noge, a po 1.5km so se malo ogrele in sem z veseljem odtekla še zadnjega pol kilomentra.

V naslednji objavi bom najbrž spregovorila o svojih novoletnih ciljah glede rekreacije in prehrane za leto 2015 :) upam, da ste super preživeli zadnje dni in da boste še lepše prihodnje, ki prihajajo. 

Se slišimo ;)