torek, 7. julij 2015

45. tekaški trening

Kljub temu, da greva sedaj skoraj vedno po 20h tečt, je zunaj še vedno precej toplo, le po gozdnih poteh imam dejansko občutek, da je res večer, saj je malenkost bolj hladno ali boljše rečeno zračno. Sama sem se na soparo in visoke temperature kar navadila, saj imam v osnovi veliko rajši poletje kot pa zimo, čeprav je res, da mi je letos neizmerno toplo in tudi ponoči malo slabše spim. 

Sedaj imava navado, da se kar med tekom dogovoriva, koliko bova šle, sama seveda vztrajam pri čimdaljši razdalji, ker mi je cilj, čimprej preteči 10km.. a do takrat je še daleč, najbrž bosta minila vsaj še 2 meseca.
Včerajši tek je šel precej ok skozi, zadnje dva km sem dala vse od sebe, tako da sem ravno v tem delu pridobila na hitrosti in izboljšala celotni čas na 5km za 35 sekund. Glede na povprečni srčni utrip, bom poskušala v prvem in drugem kilometru bolj pospešiti, čeprav sem opazila, da kadar so temperature 25+ sem precej manj eksplozivna kot pa če so nižje. Najbrž tudi samega zraka.. Ne vem..

Opazila pa sem, da so sotekačici izmerno tečne tako imenovane konjske muhe in ko jo je včeraj ena zasledovala, je tako hitro tekla, da skoraj šprintala :D v takih situacijah se vidi, kaj je človek sposoben kljub utrujenosti, visokih temperaturah in soparnem zraku :) se pa čisto strinjam z njo, da so to precej nadležne muhe, saj sem jih že večkrat prinesla domov in šele, ko sem šla pod tuš ugotovila, da je še vedno na meni.. Uničit pa jih je skoraj nemogoče, saj so precej trpežne.. 

Odločila sem se, da bom letos vseeno odtekla en organiziran tek in sicer Tekaški pozdrav jeseni na Krasu, ki bo 7.11.2015 v Sežani. Enkrat sem že bila tam, vendar je bila takrat proga krajša za 1km, tokrat je dolga 9.4km. Moj cilj je čas po 55minut za celotno progo.

Lep sončen pozdrav ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar