sreda, 8. julij 2015

46. tekaški trening - čiščenje robide :D

Danes so napovedane ohladitve in zvečer veliko padavin, čeprav zaenkrat še nič ne kaže na to, zato sva včeraj odtekli najin krog, vendar sva šli na 4km, saj sva bili še malo utrujeni od prejšnjega dneva. Po končanem teku je z mene kar teklo pa čeprav med tekom sploh nisem čutila take sopare kot dan poprej.
Kot sem omenila pri 45 treningu sem poskušala v prvem in drugem delu pospešit in uspelo mi je :) je pa rekla soseda, da kam sem tako bežala v drugem krogu, ker me ni mogla ujet pa sem rekla, da sem vidila, da imam tukaj rezervo in sem poskušala izboljšati svoj čas. Čeprav sem bila v tretjem delu počasnejša kot zadnjič, vendar glede na podatke sem vseeno v skupnem seštevku na 4km izboljšala svoj čas in ga znižala na malenkost manj kot 28 minut :) Aja 3.5km proge je ista na 4km in 5km, od 3.5km naprej se razlikuje.

Da tečeva 3-4x tedensko mi je super, vendar bom mogla še nekaj na eksplozivnosti delat, da bom hitrejša, saj opažam, da sicer pridobivam kondicijo in tudi povprečni srčni utrip je vedno nižji, vendar mi manjka eksplozivnost in ne morem kar naekrat pospešit. Vem, da mi je v preteklosti pomagala vadba Brazil Butt Lift - Bum bum, v kateri so vaje predvsem za noge, stegenske in zadnjične mišice. Čeprav je v hiši kar toplo, bom vsaj nekaj vaj poskušala narediti :)

Danes sem šla očititi pot, saj se je že tako začela zaraščati robida, da ni bilo druge kot it. S seboj sem imela tudi uro, ker me je zanimalo, kako bo pokazalo progo, kjer sem čistla.. spodaj je rezultat :)
No toliko za danes, jutri pa naprej :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar