torek, 5. maj 2015

9. - 18. tekaški trening

Hej, hej :) zadnji mesec je precej pestro in tudi moje počutje precej nervozno ter na sploh je za mano stresno obdobje. Glede teka sem bila kar pridna, vendar pri pitju vode temu ni bilo tako. Včasih nisem spila niti 1l pa tudi vnosa vode nisem dnevno beležila. Spodaj je povzetek zadnjih nekaj tekaških treningov.
EDIT 10.5.2015: pri 12. treningu čas 2. dela 18:05

Kot lahko vidite, tečem sedaj tri različne proge, najboljše čase sem pa vedno dosegla, kadar sem tekla sama :) Najboljši časi po posameznih razdaljah so oddebljeni. Povprečna hitrost teka je bila skoraj vedno nad 9km/h, kar ni slabo, sploh če gledam, da tečem šele dober mesec. Z sosedo sva se odločili, da bova skupaj podaljšali razdaljo, sama pri sebi pa sem se odločila, da bom enkrat tedensko poskušala it sama tečt, ker sem videla, da sem hitrejša, kadar tečem sama kot pa če tečem z njo. Najbrž je to zato, ker kjer bi jaz drugače pospešila, ona ne more in obratno ter se tako prilagajam njej in ne svojim sposobnostim. Koliko sem skupno pretekla v tem mesecu, ne vem, moram še v Garmin profil vnesti. Čaka me tudi izbira nove ure in poglabljanje v to katera bi bila najboljša zame za max 250€. 

Se pa že vidi, da se mi postava malo izboljšuje in imam v povprečju 1kg manj kot mesec nazaj, prav tako sem izgubila nekaj cm v obsegih. Sicer sem tokrat spet relativno kratka, vendar kmalu bom imela več časa, ker se mi izteče pogodba in bom brezposelna. Dokler se ne slišimo, bodite v cvetju in uživajte v teh prelepih toplih sončnih popoldnevih :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar