nedelja, 10. maj 2015

19. - 22. tekaški trening in dosedanji napredek pri teku

Heeej :) vreme je že skoraj poletno in občutek pri teku ob 7.30 zjutraj pa že skoraj tak kot da bi bilo že poletje, sonce prijetno žge, veter malo piha... le še ob morju bi morala biti in bi bilo popolno. Tek ob morju pač obožujem, tukaj ni dileme in kamorkoli grem, mi je eden izmed pomembnih faktorjev, da je v bližini kakšna lepa tekaška steza :)
Vir: http://www.shutterstock.com/video/clip-1861576-stock-footage-athletic-exercises-at-sunset.html
No pa naj kar preidem na svoje treninge. Sedaj tečem razdaljo 3.7km od tega je približno polovico makadamske poti, preostanek pa po asfaltu. Glede na to, da razdaljo postopoma podaljšujem, bom prešla na tek vsak drugi dan kar sem tudi v preteklosti izvajala in se je obneslo. Brez poškodb, pretiravanja in postopen napredek.


Povzetek dosedanjega napredka na posameznih razdaljah
Moram reči, da sem res zadovoljna s napredkom, ki sem ga dosegla v 6 tednih. V tem času sem večinoma opravila treninge s sosedo, s katero sva na približni kondiciji. Ona je sicer bolj vzdržljiva, tako da teče tudi med dnevi, ko sama ne tečem. Imela sem probleme s kolenom in nategnjeno mišico ter mi jo je po 3 zaporednih dnevih treninga začela spet pomalem zategovati, zato sem se odločila, da bom rajši tekla vsak drugi dan in takrat dala vse od sebe :) danes sva se pogovarjali, da je najin letošnji cilj proti koncu tekaške sezona pretečenih 10km na kateri izmed tekaških prireditev. Ona nima časovne omejitve, vendar jaz bi rada to razdaljo pretekla v manj kot 1h oz. še boljše v manj kot 55minutah, saj je moj najboljši čas na tej razdalji 54:30, ki sem ga dosegla na Ljubljanskem maratonu leta 2011. V zadnjih dveh letih več kot 6km nisem tekla, vendar letos bo drugače... počasi in vztrajno pa bom le prišla do 10km. Časa za to imam vsaj še 4-5 mesce..

Upam, da se tudi vi pridno rekreirate in uživate na sončku :) se slišimo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar