ponedeljek, 11. maj 2015

Napredek glede obsegov telesa in teže

Spet jaz :) res je, tokrat se bolj pogosto oglašam, kar je posledica več prostega časa. Tokrat bom pisala o napredku, ki sem ga dosegla v zadnjih 6 tednih, odkar sem začela teči in malo bolj paziti kaj jem ter koliko vode spijem.
Osebno sem res zadovoljna z napredkom, saj sem zgubila 16.5 cm skupaj na 7 merjenih mestih, največ pa na predelu trebuha, pasa in medenica in sicer kar 10.5cm. Tudi kilogrami se počasi, a vztrajno nižajo in danes sem že prišla pod 60kg, zjutraj sem imela 59,8kg :) 

Glavni cilj je seveda 55kg, ki bi ga rada dosegla z normalnim relativno zdravim prehranjevanjem in športom, stradanje pri meni ne pride v poštev (niti ni zdravo pretirano omejevanje s vnosom kalorij), ker rada jem in imam tudi kar dobro presnovo, še boljšo pa če se obenem tudi redno rekreiram. Vendar do takrat je še daleč.. naslednji cilj je v roku meseca pod 59kg.
Opazila sem tudi, da me precej mastna hrana, ki sem jo jedla, ko sem bila na prvomajskem oddihu - burek, cvrta hrana, pica precej zapacka in sem potrebovala skoraj teden, da sem se sčistila in prišla na kg pred dopustom.


 Vir: http://www.lifestylenatural.com/805/Ritem-prehranjevanja-in-razmerja-zivil-so?cookietime=1431337275
Probleme imam predvsem s tem, da nisem dobra kuharica in imam premalo idej za obroke ter tako jem precej enolično hrano, kar bi rada v prihodnje spremenila. To bom naredila predvsem z branjem različnih forumov, ki se mi zdijo res velika zakladnica idej :)

Se beremo, uživajte 100/h :)

2 komentarja:

  1. Si pa res pridna!
    Jaz na žalost nimam motivacije več :/
    Sicer nisem ne debela, ne suha, ampak je postava bolj ''majava'' :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da bom pridna tudi ostala :) jah motivacija zna biti včasih res problem.. sem pa pogledala tvoje slike in zgledaš čisto luštna, ampak vem, kaj hočeš reči.. meni mi trenutno pomagajo pri motivaciji lepa športna oblačila, zagreta tekaška družba, videz v ogledalu, lepše mi stojijo stara oblačila in fant, ki me bo preganjal, če se bom ulenila :D

      Izbriši