četrtek, 1. januar 2015

Srečno 2015 (9. - 12. dan)

Novo leto je prišlo in s tem upanje, da bo sedaj lažje začeti na novo in spremenit slabe navade, čas je za postavljanje novih ciljev in izzivov za leto 2015. Tako kot sem letos praznovala silvestrovo, upam, da ga ne bom več, ampak žal počutje ni bilo pravo za kam it, lokacija pa domača postelja. No, vsaj na toplem sem bila :) 

Leto zopet je naokrog, saj vrti se kot začaran krog.
Ko na zadnjo noč odpadlo listje šelesti in nežni sneg se pod nogami drobi,
naj sreča zasije ti z vseh strani.
Sonce še naprej naj ti sije,
ljubezen v neskončnost te oblije.
Zatorej lahke korake ko ob polnoči stečeš naprej,
ne glej nazaj, pomisli na novi raj.
Srečo od sonca ujemi, zase jo nekaj zadrži,
preostalo pa med prijatelje in ljubljene vrzi.
(vir: http://smsverz.com/novoletni-verzi.html)
Vir: http://publicwallpapers.org/happy-new-year-wishes-sms-images-pictures-cards-2015.html 
Ta teden se je veliko govorilo in pisalo o tem, kako se bodo spustile nizko temperature in dva dni je bilo res hudičevo mrzlo, včeraj pa res res mrzlo. Pri nas - 5 stopinj v kombinaciji z močno burjo, da sem imela občutek, da je bilo še vsaj 10 stopinj manj. A to ni bilo dovolj, da sem izpustila svojo dnevno rekreacijo in se kljub mrazu odpravila ven. Oblekla sem se 3 hlače (zimsko spodnje perilo, tekaške hlače in trenirko), 2 dolgi majici (zimsko spodnje perilo in tekaška majica), bundo s kapuco, kapo, 2 rokavice (tekaške in navadne), šal ter buff (slovenske besede žal ne vem) in šla ven. Ja prekleto je bilo mrzlo, prav bril je mrzel zrak, zato sem bila toliko bolj ponosna nase, ker mi je uspelo it ven :) danes je bila prava harmonija na proti včeraj, prijetne 3 stopinje, ravno pravšnje za prvi tek v letu 2015 :)
Sneg se še vedno drži, vendar ga je z dneva v dan manj, ledeno ni več, tako da sem z izjemo ponedeljka lahko spet prakticirala hitro hojo. Če bodo stopinje nad 0, bom pa najbrž tudi poskusila 3x tedensko zamenjat hitro hojo s tekom. Danes sem odtekla 2km za katere sem potrebovala skoraj 16 minut. Na začetku precej težke noge, a po 1.5km so se malo ogrele in sem z veseljem odtekla še zadnjega pol kilomentra.

V naslednji objavi bom najbrž spregovorila o svojih novoletnih ciljah glede rekreacije in prehrane za leto 2015 :) upam, da ste super preživeli zadnje dni in da boste še lepše prihodnje, ki prihajajo. 

Se slišimo ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar