sreda, 21. januar 2015

Prvi mesec je za mano ;) (25. - 31. dan)

Hej hej ;) prvi mesec je že za mano in zelo sem ponosna sama nase, da sem šla v tem času res vsak dan ven na zrak hodit ali tečt. Ta teden sem bila bolj nihajočega razpoloženja in sem zato kar 4 dni opravila svoj "trening" med službenim časom. 
Kot lahko vidite pri treh dejavnosti ni podatkov o srčnem utripu saj nisem imela s seboj ure in sem pogledala, koliko sem prehodila kar preko Google maps. Kalorije mi je avtomatsko izračunalo na svojem Garmin profilu. 
Dvakrat sem šla tečt 3km in naj povem, da te razdalje nisem pretekla že skoraj 5 mesecev, kar se zame sliši kar malo grozno, sploh ker imam tek precej rada. Res lansko leto ni bilo moje leto, ne glede gibanja, ne glede ostalih stvari, zato se bom potrudila, da bo leto 2015 res boljše ;) načeloma raje sama tečem, ker se mi ni potrebno prilagajati, tokrat pa mi je v nedeljo delala družbo sovaščanka, ki se mi je želela pridružiti. Najprej je bil namen preteči 2km, vendar sva se potem odločili, da bova podaljšali progo za dodatni km. Med tekom nisem nič spremljala srčnega utripa, zato je bil tudi povprečni utrip tako visok. Po teku sva se zmenili, da bova šli vsak vikend vsaj 1x tečt skupaj, čez čas mogoče še več ;) v preteklosti sem večinoma sama tekla, vendar začuda me tokrat niti ni motila družba, saj je precej tekmovalna in ne takoj obupa, ko je že malo utrujena. Če bova iz tega razvili prava skupna tekaška srečanja, se bo pa videlo itak sproti ;) včeraj sem šla tudi tečt in sem odtekla progo v približno istem tempu, s tem da sem pazila, da mi ni prevečkrat narasel srčni utrip nad 175. Načeloma tečem najraje med 70 - 85% srčnega utripa, kar je pri meni med cca 160 - 175.

Podatki iz mesečnega poročila:
Od tega sem šla 11x tečt:
  • skupno z ogrevanjem (hitra hoja) = 34.11km
  • skupni čas: 4h 47min 43 sek
  • skupno porabljene kalorije: 1932 kcal
  • 6x po 2km
  • 2x po 3km ali malo več
Najslabši čas na 2km: 16:07                                     Najslabši čas na 3km: 20:10
Najboljši čas na 2km:  12:39                                  Najboljši čas na 3km: 19:49

Z pitjem vode in nesladkanih pijač se trudim, vendar bom drugič o tem kaj več napisala, ker že tako sem bila malo dolga danes ;) lepo bodite!

Ni komentarjev:

Objavite komentar