nedelja, 28. december 2014

Pa smo le dočakali sneg (6. - 8. dan)

Jeeej sneg je in občutek nizkih temperatur oz. prave zime je že tu. Pri nas je običajno tako, da ni veliko snega, tako da tudi tokrat ga imamo le par centrimetrov, po cestah pa še manj. Vendar, ker napovedujejo izredno nizke temperature, celo do -12 stopinj se bo najbrž še nekaj časa obdržal. Spodaj je nekaj slikc od današnega sprehoda po snežno ledeni idili :) 
V petek, 26.12., sem odtekla 2km v času 16:07, pri tem da je bilo polovico poti vzpona in polovica spusta. Včeraj mi je uspelo naredit en krog po vasi v tempu hitre hoje, saj je bila cesta ok, ker je padal sneg v kombinaciji z dežjem. No, danes je bila drugačna zgodba... cesta je bila precej zaledenela, tako da sem šla izjemno počasi, da nisem padla, oblekla pa sem se tudi kot severni medved, ker je burja zelo pihala in kljub 0 stopinjam, je bilo res mrzlo. Seveda so s strani domačih padali očitki, če sem normalna, da bom zbolela in se kaj polomila in naj bom vendarle doma .. nič novega torej :))
No, ampak sem kljub temu šla... ne vem, kako bo naslednje dni, ker še delam in ko bom prišla domov naj bi bilo še bolj mrzlo kot je bilo danes, vendar vseeno upam, da si bom vzela 15 minut časa in šla ven. To je čas, ko sem sama s seboj, si sprostim misli in ne razmišljam o ničemer. Res je super občutek po tem, sploh ker me še vedno daje otožnost in žalost zaradi končane veze. Dokler bo še sneg, bom le počasi hodila, ker je precej nevarno in že danes se mi je skorajda spodrsnilo. 

Upam, da boste karseda lepo preživeli zadnje dni v tem letu ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar