torek, 13. januar 2015

Vztrajnost ali že navada? (17. - 24. dan)

Živijooo :) spet jaz in ne nisem obupala ali začela s čim novim, še vedno vztrajam, čeprav je zadnje dni bilo tako, da sem imela zelo pestro in sem se morala precej prilagodit, da mi je uspelo vsaj tistih 15 minut it na zrak. Jutri bo tudi precej pester dan, ampak najbrž bom kar med opravki naredila en daljši krog po mestu, da bom v kosu opravila svojo dnevno rekreacijo :)
Tokrat sem šla celo 3x tečt po 2km in sedaj se že pozna, da sem malček pridobila na kondiciji, saj 1km pretečem bolj lahkotno kot prej pa tudi čas na isti progi sem izboljšala za minuto. Dvakrat (6.1. in danes) sem šla na zrak kar med službenim časom in opravila malo dajši sprehod z vozičkom ter poskušala čimhitreje hoditi :) ostale dni sem pa hodila po vasi. Ker temperature niso ravno nizke, bom poskušala praktiricat tek 3x tedensko, a le če ne bo deževalo. Sedaj sem dobila še dodaten zagon, ker sem slišala od prijateljev, da sem se zredila odkar sem samska :/ sicer sem se že veliko prej, vendar me v tem času pač niso videli.. kar sem hotela povedati je to, da mi je to le dodatna motivacija, da napredujem in bom spet fit :) še nekaj slikc iz zadnjega tedna..
Tudi glede vode se malenkost izboljšuje stanje, čeprav še vedno ni tako kot mora in najbrž bom potrebovala kar nekaj časa, da bom spila dovolj tekočine.
 

Sem prav vesela, da sem si vzela čas in se spet malo oglasila ;) upam, da se bom v prihodnje prej kot v enem tednu ;) uživajte 100/h!

Ni komentarjev:

Objavite komentar