ponedeljek, 5. januar 2015

Dnevi tečejo, jaz pa še kar pridna :) (13.- 16. dan)

Hej hej ;) jaz še kar vztrajam, kljub temu, da sem bila te dni precej nejevoljna in utrujena, mi je uspelo it ven. Danes sem prav čakala odklop na svežem zraku in celo odtekla 2km, ker ni bilo pretiroma mrzlo. Začuda se kljub nizkim temperaturam v 14 dneh odkar sem na svežem zraku, nisem prehladila, čeprav je pa res, da se zjutraj zbudim malo slabotna ali z zamašenim nosom, ampak tekom 1-2 ure to mine.
V petek sem imela namen it tečt, ampak se mi je mama želela pridružit pri tem, zato sva raje izbrali hitro hojo po razgibanem terenu. Tudi včeraj sem hotela it tečt, ampak me je prijateljica poklicala, da bi prišla na babji čvek in zato sva šle kar skupaj na sprehod tukaj okoli. Vseeno sem naredila nekaj zase, kljub bolj počasnem tempu ;) no danes pa mi je le uspelo it tečt in sem odtekla 2km v času 14 min in 47 sekund. Ni slabo, ampak se vidi, da preden bom prišla v tekaško formo, bo še dolga ;) trenutno mi je le pomembno, da se držim tega, da sem dnevno na zraku in zaenkrat mi to super uspeva - poročilo je spodaj ;)
Je pa res, da so me tej prazniki uničli in sem precej jedla, tako da kljub rekreaciji se to nič ne pozna, razen na mojemu počutju. A tudi to se bo spremenilo :) vsake 2-3 tedne bom uvedla novo navado, ker jo bom tako lažje uvedla v svojo rutino. Vsaj tako pravijo, da rabiš 21 dni, da neko stvar osvojiš, če jo dnevno delaš. No, naslednja navada je pitje vode, ker mi je tako težko spit dovolj. Poleti še gre, ampak zdaj pozimi se pa moram silit, da spijem več 0.5l pa bi jo mogla vsaj 1.5l. Že res, da pijem nesladkane čaje, tako da tako izgubljen primerek spet nisem, a vseeno to ni to.. 
Vir: http://blog.lolofit.com/blog/posts/hydration-myths-we-ve-been-lied-to 
Toliko za tokrat ;) o ciljih še razmišljam... nočem biti preveč ambiciozna, ker to se pri meni ne obnese, a tudi če sem premalo ne .. zato je toliko večja težava dokočit ravno pravšnje, da me motivirajo, a ne zavirajo :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar