nedelja, 25. januar 2015

Garmin me malo heca (32. - 36. dan)

Že nekaj dni me Garmin malo heca in zgleda, da se njegov čas izteka. Že res, da ga imam že več kot 4 leta, ampak vseeno upam, da ga bom nekako uspela popravit. Brat je rekel, da je najbrž šel akumulator baterije in bi ga bilo dobro zamenjat, saj ni velik strošek (nekaj manj kot 25$), če pa tudi potem ne bo delalo, je mogoče res čas, da ga zamenjam. Pač za današnjo tehnologijo človek ne more pričakovati, da bo kar delalo v nedogled.
Drugače sem pa prav pridna, ta teden sem šla kar 4x tečt po 3km, kar ni slabo. Tudi občutek je že precej boljši in tako tek postaja vedno bolj lahkotnejši in ne mučenje, tako da se že vidi napredek ;) načeloma sem vedno tekla vsak drugi dan, ampak tokrat sva se z mojo sotekačico zmenili, da bova šle tako v soboto kot nedeljo. Res je, da je bil danes občutek na začetku teka malo izmučujoč, ampak po prvemu kilometru mi je kar steklo. Kot lahko vidite, potrebujem za 3km cca 20 minut, tečem pa s precej enakomernim tempom ne glede na teren ali je spust ali vzpon. Ta teden imam namen it 4km v bolj počasnem tempu, vendar še ne vem, kako bom spombinirala, če mi ura ne bo delala. Najbrž si bom pobrala dol katero izmed aplikacij za tek, da bom videla, koliko sem pretekla in koliko časa sem potrebovala :)
Dvakrat sem šla hodit, od tega mi je mama enkrat delala družbo. Res mi je fino, ker je čedalje več časa svetlo in tudi, če ne pridem takoj po 15h iz dela, imam še skoraj 2h, da grem ven ;) pa tudi počasi počasi je že vidno na postavi, kljub temu, da kg nihajo med 61.5 - 62.5, vendar sem rekla, da se s tem trenutno ne bom ukvarjala, saj imam že tako dovolj drugih skrbi.
Vir: http://www.veselakuharica.com/238/jagodni-smoothie-z-banano/ 
Ker imam še vedno probleme glede pitja zadostne količine vode, sem sedaj vključila v prehrano še pitje domačih smutijev ;) uporabljam domače zmrznjene jagode, saj smo jih imeli poleti ogromno in smo tisto, kar nismo utegnili pojesti, dali v zmrzovalno skrinjo. Ponavadi dam cca 20-25dag jagod, eno banano in 1.5-2dc vode, kar pride ravno dovolj za eno pollitersko plastenko. Nosim si tudi v službo, tako da to spijem med celim delovnim časom, če si ga naredim doma, pa zraven toasta s sirom ali česa podobnega.
 
Moram rečt, da mi je gibanje postala že neka obveznost, v smislu, da moram it vsak dan ven, vsekakor pa to ni mučna obveznost, ker v tem vsaj večino časa uživam ;) lep preostanek vikenda vam želim!

3 komentarji:

  1. Kako ti gre pa zdaj? Mislim, da lahko objavljaš tudi brez garmina, je luštno brat en realen blog za vzpodbudo :)
    LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo pozna.. se opravičujem :( Še en teden po tej objavi sem šla hodit in tečt, uporabljala sem aplikacijo Sports Tracker, ki me ni ravno navdušila. Potem pa so sledile bolečine v kolenu, ki me še vedno pomalem mučijo, tako da sem na počitku. Vendar sem ugotovila, da so to posledice dela (počep z obremenitvijo večkrat dnevno) in ne rekreacije, tako da bom poskusila drugi teden spet z rekreacijo in se po dooolgem času oglasila na blogu :) hvala za pohvalo, lepo je to prebrat :)

      Izbriši
  2. Poznam to, meni gre tudi strašno na živce, ko aplikacija za kolesarjenje zataji in ne morem primerjati rezultatov.. Upam, da bo s tvojimi sklepi čimprej vse dobro! In ne se sekirat, če ne objavljaš redno, itak to počneš zaradi sebe. Samo zanimalo me je, kako ti gre. Saj veš, da imamo vsi podobne probleme in vsaka inspiracija pomaga :)

    OdgovoriIzbriši