sreda, 25. marec 2015

Ali mora bit vedno tako, ko mi nekaj gre, pride velika ovira na proti?

Živijoo :) ste me kaj pogrešali? Želela sem napisati, da se po več kot 2 mesecih oglašam, a vidim, da je ravno na današnji dan minilo 2 meseca. Ja, še sem živa in na žalost še vedno moj Garmin ne kaže ravno veliko življenja, le napis "Software missing".


Vir: http://trinut.com/20140902-1867/fix-garmin-edge-510-software-missing-issue/
Vseeno bom počakala še nekaj časa, da bo brat imel nekaj več časa in ga poskusil oživet z raznimi nasveti, ki so omenjeni na internetu :) kar pa ne veste je to, da sem v tem času imela velike probleme glede kolena, vendar nisem mogla ugotoviti od česa. Še nekaj dni od zadnje objave sem tekla, potem me je pa tako začelo špikati v kolenu, da sem s tem prenehala. Mislila sem, da je mogoče krivo to, da pretiravam.
Vir: http://www.bonbon.si/default.asp?kaj=1&id=5567088
Po 3 tednih pavze vseeno ni bilo bistveno boljše, tako da sem iskala različne možnosti, ki bi lahko bile krive za to. Kot zgleda je bil vzrok tudi večje število počepov z obremenitvijo, ki so pa žal del mojega dela in le-teh nisem mogla zmanjšati na nič, sem jih pa vseeno na minimum. Ker še vedno ni bilo boljše, sem šla do fizioterapevtke, ki je rekla, da nekako ne kaže, da bi šlo za kaj hujšega kot zategnjeno mišico in naj pridno delam vaje za koleno in jo tako počasi počasi raztegnem na normalno stanje. To je bilo pred cca 2 tedna in vaje delam, vendar ne zelo pridno, a stanje je vseeno boljše. Danes sem po dooolgem času prosta, tako da bom si poiskala na internetu še kakšne dodatne vaje za koleno in jih poskušala bolj redno izvajati. Jah bolečina v kolenu je hudič :( tako sem bila takrat vesela, ker mi je šlo super in potem to... sicer sem mislila še kakšne 14 dni počakat z bilokatero rekreacijo, vendar sem se odločila, da bom poleg vaj za koleno, delala še kaj drugega, saj opažam, da sem z nivojem energije precej slabo. Z rednim gibanjem pa se ponavadi to izboljša. V tem času so kg bili približno isti, sem pa na boljšem kar se tiče vnosa vode. 
Vir: http://id.techinasia.com/aplikasi-reminder-minum-air-putih-diet/
Preizkušala sem mobilno aplikacijo Aqualert, ki me je kar navdušila, vendar nisem bila pridna pri zapisovanju vnosa vode. Toda najpomembnejše, več vode sem spila in večinoma čez 1.5l dnevno :) to je bil zame veeelik dosežek! Sedaj sem si jo na novo vzela dol z Trgovine Play v upanju, da bom redno zapisovala vnose in jih z vami delila. Všeč mi je tudi to, ker ima motivacijske zapise in cilje, ki prikazujejo po koliko pretečenih dnevih naj bi se izboljšala koža, zdravje ipd.

Toliko za tokrat, v prihodnji objavi pa malo več o moji teži, merah, prehrani in rekreaciji. Uživajte in upam, da vam vreme ne preveč kvari počutja :)

6 komentarjev:

  1. Škoda zaradi kolena. Kaj pa rolanje ali kolesarjenje? Sta bolj prijazna do sklepov.
    Danes sem šla po 100 letih spet tečt, ker nisem mogla kolesarit zaradi dežja, ampak mislim, da če se ne prijavim na kak maraton, sploh ne bom redno tekla. Sicer uživaš v teku?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rolanje sem preizkusila le enkrat, ampak se ni ravno najboljše končalo :D kolesarjenje mi pa nikoli ni bilo pretirano všeč, tudi kolo sem uporabljala bratovo, ki je staro več kot 15 let. Mogoče bom vseeno 1x tedensko zamenjala kolesarjenje s tekom, če ne bo šlo drugače. Meni je super tek, sploh spomladi do pozne jeseni, ko so višje temperature, svež zrak in večinoma vreme brez težja - res prav zakon :) velikokrat, ko me kdo razjezi, sem šla tečt in sem prišla s teka kot nova, polna energije, jezo sem pa pretvorla v adrenalin :) a si bila še na kakem tekaškem tekmovanju?

      Izbriši
    2. Uh, ne, v resnici res ne maram tekmovati z drugimi, čeprav na ljubljanskem maratonu bi mogoče šlo, ziher ne bi bila povsem zadnja od par tisoč ljudi :)
      Sicer pa kolesarim vsak dan, ko ne dežuje, in primerjam moje stare rezultate. In kadar je dovolj časa, odkrijem kakšen košček Slovenije :)
      Šport je tudi moja terapija za stres, če pa se moram obremenjevati z rezultati, mi hitro postane mučno.
      Upam, da si lepo izkoristila ta sončni vikend!

      Izbriši
    3. Sem 100%, da ne bi bila na LJ maratonu zadnja, če bi le prej nekaj tekaških treningov dala skozi ;) kadar sem bila sama tam, sem marsikoga prehitela in poslušala komentarje v smilsu, "kaj šele 2km je šlo mimo..." marsikdo si misli, da je preteči 10km brez priprav mačji kašelj, a ni ravno tako ;) je pa tako, da če ti ni cilj tekmovat, si mogoče izmeri kateri drugi maraton, kjer boš več videla in bo kot neko doživtje npr. Nočna 10ka okoli Blejskega jezera. Sama nisem bila, vendar zna bit kar zanimivo :) koliko km dnevno narediš? A imaš kako uro ali uporabljaš aplikacijo za spremljanje rezultatov?

      Izbriši
  2. O fino! Nisem vedela, da si že tekmovala, super. Dostikrat? Kako dolge proge?

    Moj šport je sicer kolesarjenje, kolesarim vsak dan, ko ne dežuje. Ko bo konec faksa, ciljam na več kot 200km na teden, kot jih v povprečju naredim zdaj. Tako da bi bil tek res skrajna sila za večkrat počet :) Sem pa, preden sem kupila dovolj dobro kolo, še kar rada tekla.
    Za spremljanje napredka uporabljam Stravo (www.strava.com). Poleg tega, da meri razadaljo, tempo, itd., lahko tudi ustvariš odseke, na katerih ti potem primerja čas. Lahko so zasebni in tekmuješ samo s sabo, lahko pa javni in se tako pomeriš z vsemi, ki so kdaj tam vozili ali tekli. Meni je res super. Seveda lahko vse svoje aktivnosti nastaviš na privat. Poleg tega imajo vsak mesec neke izzive, da prevoziš/pretečeš neko razdaljo, čas, nov kraj... Meni je super motivacija.
    Mislim, da je to najbolj razširjena aplikacija za kolesarje, da pa jo uporablja tudi kar nekaj tekačev. Nima pa možnosti vodenja dnevnika hrane ali česa takega, ker ni ravno namenjena hujšanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na mojem sosednjem blogu sem pisala o svoji tekaški zgodovini -> http://letdreamsbecomereality.blogspot.com/2014/04/moja-tekaska-zgodovina.html

      Smem izvedet iz katerega dela Slovenije si? :) no ja saj če ti kolesarjenje bolj ustreza, ne vidim smisla, da bi se silila tečt. Ooo hvala sploh nisem še zasledila to stran, bom pogledla, sliši se zanimivo :).. no sem že pogledla, ob gledanju video reklame za aplikacijo se mi je kar koža naježila. Tako, da jo imam že na telefonu za testiranje :)

      Izbriši