četrtek, 25. december 2014

Vračam se k koreninam (1 - 5. dan)

Hej, hej ;) če me kdo spremlja od začetka, že ve, da sem marsikaj preizkusila, ampak pri ničemer od tega vztrajala veliko časa... Mogoče je bila napaka ta, ker mi od vsega še najbolj ustreza hoja oz. hitra hoja in tek :) čeprav je že zima in se temperature vedno bolj nižajo, je moja odločitev po eni strani nelogična, sploh če veste, da nisem ravno ljubiteljica nizkih temperatur, mraza in zime... ampak vsaj dolžina dneva se daljša, tako da tudi ko pridem domov z dela, ni takoj tema, kar je dobra stran, ker po temi res ne maram hodit ali tečt.
 Vir: http://kewlgraphics.com/facebook/graphics/hello_winter_snow/#sthash.hI5KD1LH.dpbs
Začela sem v nedeljo, 21.12., ker sem mislila, da bo začetek zime pravšnji za nove navade... a šele po rekraciji sem videla, da je dejansko začetek zime šele 22.12. :D odločila sem se, da bom poskusila vztrajat pri temu, da se bom vsak dan vsaj 15 min razgibala na zunanjem zraku, edino če bom bila res bolana ne, drugi izgovori ne pridejo v poštev! :) Najprej je bil namen samo hitra hoja, vendar sem se potem odločila, da jo bom kombinirala s tekom in končno poskušala izpolniti svoj večni cilj preteči maraton. Vendar do takrat je še daleč... prvi cilj je preteči 5km ;)
Vir: http://danielle09justdoit.blogspot.com/2013/01/winter-running-style.html
Danes je za mano 5 dan vadbe in spodaj so navedeni podatki o rekreaciji: čas, km, tempo, povprečni in maksimalni srčni utrip ter kalorije :)


Dne 21.12. in 24.12. sem šla samo hitro hodit tukaj okrog. Ostale tri dni sem vmes tudi tekla:
- 22.12. 0.8km = 6:57
- 23.12. 0.8km = 6:42
- 25.12. 1km = 7:11 (ravnejša površina)

Občutki: Ko sem šla po doooglem času teči, sem ima občutek precej težkih nog in sem mislila, da bom kar na mestu obtičala :D res čuden občutek.. glede vremena pa je tako, da je precej oblačno ali megleno, tako da sem imela kak dan tudi malo krize se prepričat in it ven, vendar odtehta počutje po tem... pa tudi 15-20 minut ni ravno veliko časa, tako da gre tik tak mimo :)  

Se slišimo pa vesele praznike ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar