petek, 12. december 2014

Konec razmerja ali nov začetek? Brazil Butt Lift

Živijoo :) že veliko časa me ni bilo na spregled, saj je bilo precej delavno in burno obdobje, vendar predvsem na čustvenem področju. Jah načeloma o svojih osebnih stvareh ne govorim vsakemu... po več kot 2 letih sem postala samska in občutek ni ravno prijeten, ne glede na to ali te nekdo pusti ali ti nekoga pustiš, saj kljub vsemu si na človeka navezan in ga imaš rad, vendar so druge stvari, ki te preveč oddaljujejo. Tisti, ki je dal skozi občutke po razpadli vezi, najbrž razume o čem govorim in kaj vse se mi je pletlo po glavi, naj vam zaupam, da to še zdaleč ni bila telovadba in zdrav način življenja :) a sedaj je treba začeti znova, brez njega in zapolnit to praznino ter negativna čustva dati ven. Že veliko časa se pripravljam, da bi naredila v celoti katerega izmed programov, ki so precej poznani, a še nikoli se dejansko nisem spravila k temu. Delala bom po programu Brazil Butt Lift, ki je namenjen predvsem oblikovanju trebuha, zadnjice in stegen.
Vir: https://www.facebook.com/BrazilButtLift

Pri tej vadbi je potrebno najprej določiti tip postave in na podlagi tega delaš po določenem programu:
-> vitka postava, brez izbočene zadnjic = lift & shape
-> poudarjena zadnjica in boki = lift & shape
-> nabiranje maščob tako na predelu trebuha kot zadnjice in stegen = slim & lift
-> nedoločen tip postave = classic
Program vadbe je objavljen tudi na blogu The fitness focus, na katerem je primerjava rezultatov pred vadbo in po 60 dnevni vadbi.

Posamezne vadbe sem sicer že v preteklosti delala, tako da so mi vaje vsej deloma poznane in je malenkost lažje ;) glede na to, da je do mojega rojstnega dneva nekaj manj kot dva meseca, je to kot naročeno, da bom do takrat zgleda bolj fit :D

Sama imam bolj hruškasto obliko postave, tako da bom delala po programu Slim&Shape
Predvidena vadba za prvi teden:
1. dan: booty basics, bum bum
2. dan: cardio axe, tummy tuck
3. dan: bum bum
4. dan: počitek
5. dan: cardio axe, high&tight
6. dan: bum bum
7. dan: počitek

Prve dva dni vadbe sem že opravila in vam bom popoldne ali zvečer zaupala moje občutke in bolečine :)) se slišimo ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar