petek, 14. november 2014

26. dan - končno sem dobila pravi zagon :)

Pozdravljeni :) ta teden sem res vesela, ker sem dobila končno pravi zagon za vadbo pa tudi pri prehranjevanju se malo bolj pazim. Že res, da si nisem za ta teden zadala velikih ciljev, vendar počasi se daleč pride in tega se bom skušala držati, sploh pri spreminjanju navad.
Vir: http://postfallsonthego.com/category/healthy-living/

Dosežki do sedaj v tem tednu:
  • 2 dni manj kot 60kg
  • prigrizki in sladkarije spravila na minimum (pojedla le en mini toblerone s temno čokolado in 2 koščka mlečne čokolade z lešniki pa še to postopoma v 3 dneh)
  • 2 dni telovadila zjutraj pred delom (sicer le 5 in 8 minut, ampak za začetek je to odličen napredek)
  • vsaj dan spijem vsaj 0.5l tekočine (trenutno Cedevito, vendar sem že zmanjšala količino praha iz 20g na 8g na 0.5l)
  • poskusila sem avokado, ker naj bi bil oh in sploh živilo :) nisem ravno navdušena, a tudi sovražim ga ne :D še 1/4 njega me čaka v hladilniku ;)
V torek zjutraj sem naredila 5x1 minuto:
- 47 trebušnjakov
- 35 dvigov leve noge (ležim na boku, roka mi podpira glavo)
- 32 dvigov desne noge
- 31 iztegov in spustov na vseh štirih - opora na dlani in kolena (sem na vseh 4, roke so navpične, najprej 10x levo nogo potegnem čimbolj k sebi in nato raztegnem, nato počnem isto z desno nogo)
- plank
Skupno 5 minut in 40 sekund. Po vadbi precej zadihana :)

V sredo sem šla na trening nogometa (75min), ki je bil predvsem bolj kondicijski, tako da tek na 100 in en način vključen v razne vaje. Po koncu treninga so me tako bolele noge, da sem s težavo hodila, vendar mi je to dalo nov zagon, da se spet spravim v formo, saj včasih so me te vaje izmučile, vendar ne tako kot tokrat. 

Včeraj zjutraj sem naredila 6x1 minuto:
- 49 trebušnjakov
- 39 dvigov leve noge
- 33 dvigov desne noge (mi ni jasno zakaj z desno delam veliko bolj s težavo kot z levo nogo... se mi trese že po 10 dvigih in je res mučno)
- 35 iztegov in spustov na vseh štirih
- plank (muučnoooo)
- 25 globokih počepov (kolena ne gredo preko stopal)
Skupno z raztezanjem 8 minut. Počutje super, saj mi je uspelo se pripraviti, da sem se vsaj malo razgibala in tako popolnoma prebudila. 
Med delom pa še šla na 30 minutni sprehod z vozičkom (delam kot varuška).

Še vedno je veliko stvari za spremeniti in mogoče se tej dosežki ne slišijo ravno veliko, ampak sama sem čisto ponosna nase ;) lep vikend ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar