sobota, 18. oktober 2014

Dnevnik po vzoru udeležencev Maxximum izziva

Živijooo :) že večkrat sem se želela prijaviti na Maxximum izziv, toda ne želim biti javno razkrita celemu svetu, zato sem se končno odločila, da bom pisala dnevnik, vendar na blogu in ne na njihovem portalu. 
http://www.maxximum.si/Dogajanje/Splo%C5%A1no/5/29/782/5/Maxx_FIT_IZZIV/

Maxximum izziv je za vse, ki si želijo izboljšati fizično pripravljenost, izboljšati postavo ter obenem še prehranjevalne navade. Sama si želim vse to, čeprav sem skoraj amaterka, saj sploh nimam idej, kako bi zdravo, a raznoliko jedla ter nisem bila športno aktivna skoraj celo letošnje leto z izjemo januarja, februarja in maja, ko sem opravila vsaj 10 vadb v celem mesecu.


Malo o meni
Stara sem 25 let in prihajam iz Primorskega dela Slovenije. Nisem redno zaposlena, sem pa v zadnih letih dala kar nekaj študentskih del skozi, tudi trenutno delam preko študenta. Pri študiju sem pri koncu, saj me čaka samo še diploma. Na ljubezenskem področju je precej pestro, čeprav sem skoraj že 2 leti v vezi, je bila to precej razburkano obdobje, a sedaj naj bi se tudi to malo spremenilo na bolje in na sploh sva se zmenila, da jo bova malo prevetrila :) še vedno živim pri starših in sicer v majhni vasici, kjer je kar precej gozda, po katerem sem včasih bolj redno tekla.

Rekreacija in prehranjevanje
Nikoli se nisem z ničemer resno ukvarjala, sem se pa rekreativno s tekom (2011 - junij 2014) ter z nogometom (avgust 2010 - oktober 2013). Zadnje leto sem se pa precej ulenila kar se tiče športanja, kar se tudi pozna na moji mlahavi postavi.
Včasih sem ogromno jedla, po 20 letu sem to morala zmanjšati, saj se mi je začelo precej poznati, zadnje leta pa kakor nanese, včasih se bolj pazim, včasih manj, a vedno je problem, da nimam idej, kako bi raznoliko jedla in tudi volje za eksperimenitranje, saj se mi je večino poskusov ponesrečilo. Se pa zavedam, da si je potrebno treba vzeti vsaj nekaj časa za pripravo in kuhanje ali pečenje, če se želiš kvalitetno prehranjevati.

Cilji
Želim si, da bi bila sposobna preteči velik maraton 42km ter se naučila pripravljati zdrave obroke in naredila svojo knjižico z recepti. Rada bi povezala šport s uravnoteženo prehrano, saj opažam, da če te dve stvari pri meni nista urejeni, se precej slabo počutim, kar vpliva tudi na vse ostalo.
Vir: http://www.paws2014.com/alert-prop-415-supporters-need-attend-board-supervisors-meeting-tuesday-september-16/
Se beremo :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar