četrtek, 23. oktober 2014

4. dan - počitek :)

Če pomislim, da smo že proti koncu oktobra, me kar malo zmrazi, ker gre čas tako hitro naprej. Saj vem, da so vse ure enako dolge in včasih se mi res taaaaako vleče dan, ampak na sploh se mi zdi, da če nisi aktiven, gredo dnevi, meseca in celo leta tako hitro naokoli brez da bi človek naredil kaj posebnega ali uresničil kakšno željo, cilj...

Za ta teden sem si zadala, da bom telovadila vsaj 4-5x tedensko in zaenkrat mi gre kar dobro :) vem, da mi bo telovadba pomagala pri tem, da bom imela več energije za ostale stvari in se bom boljše počutila, pa čeprav je včasih tako težko nameniti 30 minut za vadbo, a pred TV ali računalnikom, bi človek kar ležal ali sedel. Po eni strani se sprašujem, kako smo ljudje čudna bitja in iščemo skoraj vedno bližnjice, ker se nam ne ljubi potruditi ali vlagati svoj čas. Na dolgi rok je vsekakor boljše it postopoma, saj so končni rezultati boljši in občutek, da si nekaj dosegel s svojo vztrajnostjo božanski.
 Vir: http://www.planet-lepote.com/gibanje-izboljsa-samopodobo-vseh-ljudi
Včeraj se nisem nič oglasila, saj je bilo zjutraj precej grdo vreme, po delu pa ni bilo dovolj časa za to, saj sem šla do fanta pogledat, če me mogoče pogreša :) zvečer sem se še oglasila pri kolegicah, s katerimi se dobivamo 1x tedensko, da se malo razgibamo. Sicer je to bolj v sklopo amaterskega nogometa, vendar večina hodi za družbo in veselje ter ne ravno zaradi ambicij, da bo nekaj dosegla pri tem. Smo pač malo prepozno začele, da bi lahko o tem razmišljale :)

Vir: http://www.nzs.si/novice/2013-05-17-V-soboto-v-Mariboru-v-znamenju-zenskega-nogometa
Treningi trajajo večinoma 1,5h in potekajo tako, da se najprej ogrejemo s tekom, naredimo par razgibalnih vaj, nato nekaj šprintov ter vaj z žogo, proti koncu treninga odigramo še partijo nogometa, se raztegnemo ter s tem je trening končan :) opazila sem, da sem zeeelo veliko izgubila na eksplozivnosti, kondicijsko pa sem tudi med slabšimi, čeprav sem bila včasih zelo močna v kondiciji in bila med hitrejšimi.

Toliko za tokrat! Danes bom počivala :) jutri je nov dan in mogoče čas, da preizkusim kakšno novo vadbo ali video na youtubu :) se slišimo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar