ponedeljek, 20. oktober 2014

1. dan - pa se je začelo :)

Dobro jutro! Odločila sem se, da bom skušala pred službo napisati objavo, čeprav glede na današnje počutje ob zbujanju ob 6:30, bo to kar težka, saj sem bila zjutraj precej bolj počasna in neorganizirana kot drugače. Pa tudi zdi se mi, kot da sem spala 2h manj, a sem le 30 minut.
Vir: http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-image-wake-up-boy-frightened-his-bed-jump-image31367076
Eh ja, najbrž se more človek samo naučiti in vztrajati ter je sčasoma lažje :) vsaj upam, ker bi rada vstajala med tednom ob 6h, med vikendom pa med 8-9h.

Danes sem imela okroglih 60 kg in danes je čas, da začnem resno z mojim projektom.
Vir: http://www.brightonyourhealth.com/weight-loss-methods-learned-french-italians-time/

Podatki o obsegih telesa in moji teži z dne 18.10.:
Prsi     92
Pas - kjer je najožji del     71
Trebuh - kjer je popek      83
Medenica                       89
Boki - najširši del telesa  103
Stegno - merjeno na zgornjem delu  58.5
Koleno - merjeno nad kolenom         39.5

Merjeno na osebni diagnostični tehnici Sanitas SBG 39:
Teža            59.5.
% maščobe 26.6%
% vode        53.5%
% mišic       36.2%
Visoka sem cca 164cm.

Cilj današnjega dne je: 20 minut bilokatere rekreacije ;) se slišimo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar