sreda, 1. april 2015

2. tekaški trening .. in že prvi užitki pri teku :)

Živijooo :) čeprav sem včeraj zbolela in imela zvečer vročino, sem zgleda danes že ozdravila in zato izkoristla sončni dan za ponovni tek. Čudno mi je, kako sem v enem dnevu že ok, mogoče je kriv popoldanski spanec, zvečer 1.5l vode in še skoraj 0.5l juha z kuhano zelenjavo :)
 Vir: http://www.huffingtonpost.com/2014/02/20/best-running-books-runner-should-read_n_4810498.html
Proga je bila ista, aplikacija tudi, le da so tokrat podatki o kilometrini še manj natančni, potek treninga pa je bil naslednji:
  1. del: razgibalne vaje
  2. del: ogrevanje s hojo 8:04, 900m
  3. del: počasen tek 10:38, 1400m, povprečna hitrost 7.9km/h
  4. del: ohlajanje s hojo 3:26, 350m 
Skupno sem potrebovala 22:11 in naredila 2.65km. Kot lahko vidite, sem razdaljo teka podaljšala predvsem zaradi vetra, saj sem se bala, da me bo prepihalo in bom spet obležala.

Počutje med tekom:
  • super, tisti del proge, ki sem jo tudi zadnjič tekla, sem tokrat pretekla 34 sekund hitrejše, preostali del je bil počasnejši
  • občutek užitka, da sem nekaj naredila zase in občutek lahkostnosti, sicer le zadnjo minuto, a vendarle :)
Počutje po teku:
  • vesela, ker mislim, da bom počasi počasi lahko res redno tekla in mi koleno ne bo povzročalo večjih težav
  • koleno me ne boli, si bom pa vseeno preventivno mazala s kremo za lajšanje bolečin v sklepih, škodit najbrž ne more
Tokrat bom bila malo krajša :) uživajte v sončku!

Ni komentarjev:

Objavite komentar