sobota, 4. april 2015

3. tekaški trening in tekaška literatura :)

Živijooo :) zeeeelo sem vesela in navdušena, kar mi bo sigurno prineslo s seboj tudi dodatno dozo motivacije, saj sem naletela v reklami na čisto novo tekaško knjigo in prvi vtis je bil: "To pa moram imeti!" Nekako je naneslo, da sem že v roku dveh dni šla v nakupovalni center in si v Mladinski knjigi kupila čisto sveže izdano knjigo Popolni vodnik Tek in maraton - kako teči hitreje, dlje, bolje. Knjiga je šele dober teden v prodaji.
Všeč mi je, ker je knjiga precej slikovita in enostavno pritegnila me je :) knjiga se dotakne različnih tem in sicer:
  • tekaški laboratorij: o različnih delih telesa, kako postati učikovit tekač in kako oceniti tekaške zmogljivosti
  • priprave na tek: cilji, tekaška oprema, prehrana, ogrevanje in ohlajenje, raztezanje, razne vaje
  • načrtovanje treninga: načela, raznovrstnost, vzporedni treningi, programi za 5km, 10km, polmaraton in maraton, moč in vztržljivost, programi po tekmi
  • krepitev telesa: trening za jedro telesa in z obremenitvijo
  • tekma: miselnost, gorivo, tekočina, strategija
  • skrb za telo: preprečevanje poškodb, vaje, običajne težave in poškodbe 
To je v grobem prepisano kazalo, kaj več bom povedala, ko bom knjigo dejansko prebrala ;) ta teden sem dobila po pošti še revijo Tek Plus, ki sem je bila prav vesela.

No sedaj pa še dve besedi o mojem 3 tekaškem treningu :) proga in potek treninga sta bila ista kot zadnjič. Za 1.4km teka sem potrebovala 10:05, povprečna hitrost teka 8.33km/h. Vse čase sem malo izboljšala, skupni čas pa zmanjšala na 21:21.
Koleno se drži ok, vendar bom se vseeno poskusila čimbolj bremzat vsaj sedaj kot se še uvajam v tek, ker nočem spet kakih poškodb in res že hočem naredit en napredek pri teku in pretečt več kot 10km..

Vesele velikonočne praznike!
Vir: http://www.lifestylenatural.com/3662/Velika-noc-najvecji-in-najstarejsi

Ni komentarjev:

Objavite komentar