ponedeljek, 3. november 2014

15. dan - eh ja ... ti grlo ti, le zakaj mi nagajaš?

Žal se ne morem ravno pohvaliti, saj že odkar se nisem oglasila, se me viroza vztrajno drži. Zato tudi svoje cilje nisem ravno izpolnila, sem pa vseeno šla 2x na sprehod, ko je bilo še prijetno toplo in brez vetra, kar je bila mogoče napaka in se mi zato viroza še kar vleče. Pri prehrani sem bila kar pridna in se lepo držala tega, da sem jedla 4-5x dnevno na povprečno 3h in vsaj 2h pred spanjem nisem jedla. Res je, da sem prejšnji teden lepše spala, vendar ne vem ali je to dejansko zaradi tega, ker pred spanjem nisem jedla ali zaradi tega, ker sem bila bolna. 
Vir: http://www.christtheking.ca/AnointingofSick.html
Na srečo vročine ni več, vendar me grlo še vedno muči. To ne vpliva najboljše na moje spreminjanje navad in hujšanje, ampak zdravje je na prvem mestu in je boljše, da ozdravim kot pa da se mučim z rekreacijo, ko še za osnovne stvari s težavo zberem dovolj volje. Mogoče bo že jutri boljše in bom lahko nadaljevala, kjer sem zaključila ;) do poletja je še dovolj časa, zato en teden pavze ne povzroča prevelike škode... upam :)

No, se slišimo ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar