sreda, 5. november 2014

17. dan - Malincina FIT beležka

Hej, hej spet sem tukaj in to s pomembno novičko ;) tisti, ki ste naročeni na Malincine novičke preko elektronske pošte, najbrž že veste o čem bo tekla beseda, ostale pa naj razveselim, da je Malincina ekipa objavila na svoji spletni strani brezplačno FIT beležko za november in december. 
Vir: http://www.startaj.si/8806387/Spletna-trgovina-Malinca-Ko-veselje-do-zdrave-prehrane-postane-posel
V FIT beležki si lahko zapisuješ svoj jedilnik, trening, motivacijske misli in cilje. Narejena je kot naravnost zame in najbrž še za koga drugega, ki ne čaka na novo leto, da si bo zadal nove cilje in do takrat le užival, ampak bo ukrepal že sedaj. Tukaj si jo lahko prenesete v:
* word formatu - www.malinca.si/datoteke/fit_belezka_7.docx ali
* pdf formatu - www.malinca.si/datoteke/fit_belezka_7.pdf :)

Sama sem čisto navdušena, ker je res luštno oblikovana. No, sicer sem malo v zamudi, tako da bom od jutri naprej začela, vsaj kar se mer in številk tiče, ker sem že zajtrkovala.

Čeprav je zunaj precej vetrovno in mrzlo, sem vesela, da sem prosta, saj bom lahko šla končno v nabavo po hrano in kupila kaj takega, kar nisem še preizkusila. 
Vir: http://www.studentmoneysaving.com/food-shopping-student-discounts/
Odkar redno delam (čeprav najbrž le še manj kot pol leta), sem se odločila, da bom preizkusila nove izdelke, ki si jih včasih nisem privoščila zaradi cene ali česa drugega. Čeprav sem razmišljala, kako je smešno, da si bom čokolado za 1-2€ brez slabe vesti kupla, za isti denar bi pa lahko kupila oreščke, ampak se mi zdijo predragi pa čeprav jih imam rada. To bom skušala skozi svoj proces spreminjanja spremeniti, da ne bom gledala le na ceno, ampak tudi kaj dobim za to in kako to vpliva name.

Ni komentarjev:

Objavite komentar