ponedeljek, 10. november 2014

22. dan - spet v akciji :)

Prejšnji teden je bil precej naporen, tako da razen službe in nujnih opravil, nisem naredila nič drugega. Še vedno sem bila na meji ali bom zbolela ali ne, zato sem tudi namenila več časa spanju. Sedaj se počutim super in vesela sem, da z vsakim tednom spoznam nekaj novega o sebi. Prejšnji teden sem ugotovila, da če ne telovadim do 18-19h, potem sploh nimam volje, še manj pa energije za to, zato bom poskušala poslušati mamin nasvet, da bi telovadila preden bi šla delat. Sicer to nisem nikoli počela z izjemo enega ali dveh mesecev na faksu, ko sem spomladi hodila tekat :)
Vir: http://thelacquerlab.com/blogs/news/13590862-good-morning-high-metabolism-workout
Razmišljala sem, kakšne cilje naj si zadam za ta teden in ugotovila, da bom morala it res bolj počasi kot sem si v začetku zadala... včasih nisem imela problemov s tem, da se malo zadržam pri hrani, sedaj pa je to postalo nekaj precej težjega in se stežka uprem. Tudi pri količinah je problem, saj včasih sem pojedla piškot ali dva, sedaj pa jih manj kot 5 ne pojem in to dodatno zraven obroka... Saj če bi bilo to sam enkrat toliko, ni nič takega, ampak se dogaja vsaj 4-5x tedensko. Glede na to, da je še brat opazil, da sem se zredila, je to še dodatna brca v rit. Mi je pa zelo zanimivo to, da sploh ni opazil, da sem v letu 2012 - 2013 shujšala 7-8kg, sedaj pa ko sem se nazaj zredila za 5kg, mi pa pravi, da še nikoli nisem bila taka :)
Cilji za ta teden 
  • 4x 15 min rekreacije
  • sladkarije, piškoti in razni prigrizki - max toliko kot je zapisano na embalaži za en obrok
  • vsaj 0.5l tekočine


Vir: http://www.zurnal24.si/mere-telesa-veliko-povejo-o-vas-clanek-42689
Podatki o obsegih telesa in moji teži z dne 6.11.:
Prsi     93.5 (pred 3 tedni 92) 
Pas - kjer je najožji del    72 (pred 3 tedni 71) 
Trebuh - kjer je popek      84.5 (pred 3 tedni 83)
Medenica                       89.5 (pred 3 tedni 89)
Boki - najširši del telesa  104 (pred 3 tedni 103)
Stegno - merjeno na zgornjem delu  59 (pred 3 tedni 58.5)
Koleno - merjeno nad kolenom         39.5 (ni sprememb)

Merjeno na osebni diagnostični tehnici Sanitas SBG 39:
Teža           60.5 (pred 3 tedni 59.5.)
% maščobe 27.2% (pred 3 tedni 26.6%)
% vode        53.1% (pred 3 tedni 53.5%)
% mišic       36% (pred 3 tedni 36.2%)

Glede na to, da sem v treh tednih nazadovala, namesto napredovala, sem še fantu povedala, da hujšam, tako da me bodo sedaj z vseh strani opominjali, če se bom hotela preveč prekršit ;) saj največji problem je, ker počasi bom lahko samo 2-3 kavbojke oblekla, ne da bi me preveč stiskale... sploh ne morem verjet, kako sem lahko dopustila, da sem se iz 55kg zredila na čez 60kg, sploh ker sem takrat shujšala s precej telovadbe in jedla normalno, le zmerno in manjše količine...

No, ja ... vzponi in padci so vedno, vendar vseeno strmim k temu, da bom dosegla nek normalen nivo pri katerem bom lahko celo življenje vztrajala, sploh ker sem opazila, da to zeeelo vpliva na moje počutje, samozavest, sproščenost in odnose z ostalimi ljudmi. Se slišimo :) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar