ponedeljek, 29. junij 2015

Nov tekaški spremljevalec Garmin Forerunner 220hr

Živijoooo :) kako smo? Jaz sem več kot super, ravnokar prišla z dopusta, preden sem šla na dopust pa je prišel poštar in me razsveselil s pošiljko iz Garmina. Naj povem, da odkar sem se zadnjič oglasila, sem šla vmes 11krat tečt, vendar o tem ne bom pisala, ker je že malo zastaralo in sem čisto preveč navdušena nad tem, da imam končno spet tekaško uro :)
Vir: http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/4109499_-forerunner-220-schwarz-rot-hr-garmin.html
Naj povem, da sem bila že skoraj 99% prepričana, da bom kupila Polar M400hr, vendar potem je brat vseeno poslal moj stari Garmin Forerunner 110hr na servis in ker ga niso mogli nič popraviti, so mi ponudili, da mi pri nakupu novega ponudijo popust. Nekaj časa sem razmišljala in tudi na pobudo brata in tega, ker je Garminov servis super in na internetu skorajda ne prebereš kritike glede njega, sem se odločila, da ostajam zvesta tej znamki. Vizualno sicer ni tako lep kot polar, ampak recimo, da sem to vzela v zakup zaradi drugih stvari. Redna cena Forerunner 220 z merilnikom srčnega utripa je 299,00€. 

Kriteriji pri nakupu so bili do 300€, boljši kot sem ga imela prej, torej je moram imeti merilnik srčnega utripa, gps navigacijo, možnost intervalov (pri prejšnjem sem to res pogrešala). Kolikor sem prebrala pa ima še kar nekaj drugih funkcij, ki jih moj prejšnji ni imel, vendar o tem kdaj drugič.

No, danes sem ga zjutraj tudi na hitro preizkusila, da vidim, kako zgleda, vendar zaenkrat se mi ne zdi preveč zakompliciran, le malo me moti, da pokaže porabljene kalorije šele, ko preneseš podatke na Garmin Connect, ker prej sem bila navajena, da je bil tudi ta podatek prikazen pod zgodovino treningov. Kaj več o njem bom povedala sproti, ko ga bom več uporabljala in boljše spoznala. 

Glede na to, da sem ta mesec prosta, bodo tudi objave pogostejše ;) Pa še to... vrtim se okoli 58kg, tako da sem od začetka aprila že več kot 3.5kg lažja, predvsem pa postava je bistveno lepša in zgleda kot da bi še več kg izgubila.. Lepo bodite in uživajte v poletju! ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar